Thursday, October 27, 2011

JJCM–Telur Power

IMG_1997

Ada sebuah kedai makan di jalan Paka-Dungun yang menjual telur separuh masak dan diletak rempah. Ianya dikenali dengan nama Telur Power. Kedai makan tersebut dikenali dengan nama Warung Power. Kalau dari Paka, kedai ini berada di sebelah kanan jalan selepas traffic light Jalan Melati, sebelum traffic light di hadapan Hospital Dungun.

IMG_1998

Ini adalah rupa telur power yang digemari oleh Haqim. Saya dah cuba tapi saya rasa rempahnya terlalu kuat untuk saya. Hujan-hujan ni dapat satu okay juga kot. Tapi untuk saya cukuplah dengan telur separuh masak ni aje (sekali sekala okaylah..)

IMG_1999

Cuma yang tak menariknya, harga satu telur power ialah RM3.50 dan harga telur separuh masak ialah RM2.00. Slightly expensive saya rasa. Selain dari telur, pelanggan juga boleh memesan rempah dalam minuman samada teh tarik, milo dll. Ehm.. macamana rasanya nescafee tarik power ye!!!Eye rolling smile, don’t dare to try.

p/s: Kedai ini hanya dibuka untuk sarapan pagi dari 7:30 pagi ke tengahari dan menjual nasi minyak, nasi dagang, nasi lemak, pulut dan kuih-kuih.

0 comments:

Post a Comment