Monday, October 19, 2009

Majlis makan malam SISKOM Jun-Nov 2009

IMG_0164

Walaupun baru tiba dari Shah Alam, untuk tidak menghampakan permintaan pelajar, saya menghadirkan diri ke Majlis makan malam SISKOM malam tadi. Sebahagian darinya adalah untuk melihat adakah mereka menerima cabaran saya dalam blog mengenai majlis makan malam SISKOM semester lepas.

IMG_0165

Tahniah..satu peningkatan yang amat baik terutamanya dari segi persembahan. Saya enjoy all the shows. Saya seronok dengan persembahan multimedia yang menunjukkan you all have done a lot of work to come out with it. Tahniah dan terima kasih kepada pelajar DCS1 group A yang saya kira mendedikasikan persembahan tersebut untuk saya. Wah does that means apa yang saya ajar di kelas difahami dan memberi kesan. Guys saya terharu…

Unfortunately, maafkan saya kerana perlu meninggalkan majlis sebelum ianya berakhir.Any way good job everybody. Now barulah nampak bezanya dinner pelajar DCS dengan pelajar-pelajar kumpulan lain. Terima kasih kerana menjemput saya.

So pelajar part 2 saya this semester, a high standard has been placed by my part 3 students untuk you all pertingkatkan next semester….

2 comments:

  1. thank for the comment Puan but masih mcm kepincangan yg terjadi pada mlm tu..

    mungkn disebabkan pertama kali kami anjur sesuatu majlis kot..

    apa2 pun semua dah berusaha yang terbaik utk menjayakan majlis tu..

    I already comment about Dinner Siskom on my blog to:-

    http://www.faisaludeen.com/2009/10/19/dinner-terakhi…bersama-siskom/

    ReplyDelete