Monday, February 27, 2012

Umrah dan Ziarah 2012

Alhamdulillah dimurahkan rezeki dapat kami menunaikan umrah dan ziarah pada tahun ini. InsyaALLAH catatan umrah akan saya coretkan sekembalinya kami ke Malaysia 5 march nanti.

Update 11/3/2012

Alhamdulillah, kami selamat sampai di Malaysia pada 5/3/2012, jam 1 tengahari. Inilah salah satu pengalaman yang amat berharga dalam hidup ini. Berikut adalah beberapa pengalaman yang ingin saya kongsi bersama pembaca, moga-moga pengalaman saya dapat menjadi panduan untuk mereka yang akan kesana. Namun, pengalaman setiap tetamu di bumi Allah pastinya berbeza. So apa yang saya catatkan disini adalah pengalaman saya yang lalui besama keluarga dan ahli rombongan Rayhar mengerjakan umrah dari 20/2/2012 ke 5/3/2012.

Published with Blogger-droid v2.0.4

0 comments:

Post a Comment