Saturday, June 19, 2010

Trip ke Pulau Redang

Midah merancang perbincangan akhir projek di Pulau Redang dan saya turut serta untuk mengambil kesempatan berkenalan dengan lebih dekat dengan supervisor Prof Dr Razak. Saya bawa Haqim sekali memandangkan cuti sekolah dan bagi saya inilah masa yang sesuai untuk saya bersama Haqim. Excitednya dia masa nak pergi dan sewaktu disana.

IMG_0959

Cantiknya pulau ni.

IMG_0951 

Dalam bot sewaktu hari bertolak

IMG_0961 IMG_0969 IMG_0971

Beberapa snap gambar Haqim yang pada mulanya takut tetapi masuk hari kedua, dia begitu berani sekali.

 IMG_0976 IMG_0983 IMG_0988

Gambar di Marin Park. Lihatlah airnya yang begitu jernih sekali.

IMG_0990 IMG_0994

Dan sebagaimana biasa, Haqim mesti nak ambil gambar dengan pemandu. Kali ni pemandu bot…

IMG_1004

Chalet tempat tinggal kami. Bagi sesiapa yang berhajat phone number: 096665020/18, web site – http://www.redanglagoon.com

 

IMG_1014

Manjanya anak mama ni..

IMG_0978

Inilah supervisor saya Prof Dr Abdul Razak Hamdan

Dengan sabarnya pada hari kedua, Haqim mengajar mama untuk mengapungkan diri dan membolehkan mama snorkeling dan melihat keindahan ikan-ikan di pulau ini. Sekarang barulah saya faham kenapa pulau ini menjadi tumpuan ramai. Yang pastinya dipanjangkan umur saya pasti datang lagi kerana tak puas melihat ikan-ikan yang berenang disini. Terima kasih Haqim sebab ajar mama. Terima kasih Midah kerana sudi membenarkan saya menghadiri trip ini.

Yati, jom pergi Pulau Redang.. seronok sangat

0 comments:

Post a Comment