Friday, June 18, 2010

Trip ke Mid Valley

Sebelum balik ke Dungun saya membawa Haqim menyelami kehidupan masyarakat dikota dengan menaiki komuter. Saya ingin dedahkan kepada Haqim, betapa bertuahnya kami kerana mempunyai kereta berbanding dengan masalah apabila menaiki kommuter. Sempat juga naik Lady Coach (bila dah sesak, I would rather naik coach yang disediakan bersama para penumpang wanita). Rasanya inilah pengalaman pertama Haqim terpaksa menunggu lama untuk menaiki keretapi (kebetulan keretapi rosak) dan terpaksa bersesak-sesak dalam kereta dan kena berdiri sepanjang perjalanan. He is saying the magic word at the end of the trip (nasib baik kita ada kereta).

Any way, seem like he enjoys the trip. Mid Valley Mall besarnya, tak habis jalan satu hari. These are some of the pictures that are taken on the trip.. Haqim nak ambil gambar dengan pemandu komuter.

IMG_0920 IMG_0924

IMG_0927 IMG_0935

IMG_0936

IMG_0928

IMG_0938 IMG_0941

Kesihan anak mama keletihan sebab keretapi lambat dan jauh berjalan

IMG_0945 

Sempat juga beli steam boat cooker. So, malamnya, kami meraikan Amran dan famili dengan steam boat.

IMG_0942

IMG_0947

Rasanya usia sudah mula mendatangkan kesan kepada mama sebab balik dari Mid Valley, sebelah malam tidur sungguh keletihan but it is a worth trip. Tak tahu lagi bila mama dapat spend quality time dengan Haqim lagi sebab he grows up too fast..

0 comments:

Post a Comment