Thursday, October 23, 2008

Jamuan kelas CSC125 di KFC

Hari ini saya menerima jemputan dari pelajar-pelajar CSC125 yang meraikan hari terakhir kelas di KFC hasil dari kutipan denda kerana tidak menghabiskan latihan dalam buku latihan :).

Perkara pertama yang saya perasan ialah, keadaannya seperti emak bawa anak ke KFC. Mereka kelihatan begitu gembira.

Perkara kedua yang kembali ke fikiran saya ialah kali terakhir saya makan ramai-ramai di KFC adalah sewaktu rakan-rakan meraikan perpindahan saya dari EPF ke ITM (that was 16 years ago !!!!!!)

Perkara ketiga yang menarik pemerhatian saya ialah kebanyakan pelajar ada telefon berkamera with a flash. Wow terasa ketinggalan pula saya ni...

Any way, semangat sebagai satu pasukan mereka kuat. Itu yang saya suka. semoga ianya berkekalan sehingga ke semester yang terakhir.

Good luck on the final exam. Here are some of the pictures that they snapped using my iphone. Can someone give me the picture with the guys group. Seem like this picture is missing from my camera.



0 comments:

Post a Comment