Wednesday, October 15, 2008

Bengkel Perancangan Strategik Latihan Pensyarah di TER



Dari 12 ke 14 Oktober, kami berkampung di TER untuk merancang latihan-latihan pensyarah bagi tahun 2009. Inilah kali pertama saya menguruskan event yang besar di Hotel dimana melibatkan amanat dari Dato' VC. Satu pengalaman yang menarik. Beberapa pengajaran baru saya hadapi di program tersebut. Diantaranya
a) next time saya perlu pastikan quotation hotel yang diberikan adalah yang benar-benar finalize dengan jumlah yang perlu dibayar instead of charge for a person. Ini akan memudahkan saya buat LO.
b)saya juga perlu memastikan meja VIP perlu ada samada ada VIP atau tidak.

Overall program ini berjaya menghasilkan output yang diinginkan. Hopefully next year lebih banyak program yang akan dibiayai oleh iLQaM Shah Alam. Rasanya inilah program besar terakhir sebelum saya meninggalkan iLQaM.

0 comments:

Post a Comment