Tuesday, December 2, 2008

Tribute to En Talib Samad Jamil


Sekembalinya saya dari Shah Alam, saya terbaca e-mail dari En Talib yang memaklumkan beliau telahpun berpindah ke Kampung Gajah. Jika saya boleh namakan individu-individu yang memberi kesan dalam aktiviti-aktiviti saya di UiTM Terengganu, En Talib Samad Jamil adalah salah seorang darinya. Beliau lah yang mengajar saya semua prosedur-prosedur di UiTM sehingga membolehkan saya menghasilkan dokumen kualiti dan prosedur-prosedur ISO, yang mendengar permasalahan yang saya hadapi dan menyelesaikannya, beliau jugalah yang banyak memberi nasihat dan teguran membina atas tindakan-tindakan yang saya akan ambil dimana kadangkala saya tidak mempunyai kekuatan dalaman untuk melaksanakannya. Namun dengan sokongan dari beliau aktiviti berjalan dengan lancar.


Nama En Talib begitu synonym dengan audit ISO dimana beliau pastinya akan terlibat sebagai auditee dalam setiap Audit ISO bermula dari gerakan ISO bersama SIRIM sehinggalah gerakan ISO bersama Lyods sekarang. UiTM Terengganu kehilangan seorang staf yang bergitu dedikasi dalam tugas disamping seorang MC yang sentiasa sedia untuk membantu.


Thank you for being one of my best friends, for being there whenever I need helps and advices.

Semoga success di tempat yang baru.....

0 comments:

Post a Comment