Sunday, September 28, 2008

Ayah Aku Rindu Padamu - Mawi

Semalam, saya dengar lagu ini dimainkan diradio yang mengigatkan saya pada aruah ayah yang begitu banyak mempengaruhi hidup ini. Pagi ini saya mencari lagu ini dan senikatanya untuk kita renungkan bersama.
Berikut adalah senikata untuk lagu ini:

Padamu Ayah..
aku rasa sunyi sejak kehilanganmu di dunia ini di saat ku meniti kejayaan ini Ayah..aku menyanjungi jasamu yang terlalu agung buatku tak dayaku membalas jasa dan budimu
Tanpa kamu hilanglah haluan hidupku terasa siksanya di jiwa ini tak dapatku membalas jasamu di dunia ini
Di pagi raya ku pohonkan kemaafan keinsafan ku doakan agar rohmu dicucuri rahmat Ilahi oh ayah...
Tanpa kamu hilanglah haluan hidupku terasa siksanya di jiwa ini apapun aku tetap redha apa yang mendatang
Di pagi raya ku pohonkan kemaafan keinsafan ku doakan agar rohmu dicucuri rahmat Ilahi oh ayah...
Ayah..aku rasa sunyi sejak kehilanganmu di dunia ini di saat ku meniti kejayaan ini Ayah..aku menyanjungi jasamu yang terlalu agung buatku di hari raya ini ku merinduimu


0 comments:

Post a Comment