Wednesday, July 9, 2008

Buku-buku

Semalam saya beli dengan buku-buku berikut yang pastinya dapat membantu dalam memahami bidang pendidikan yang baru saya ceburi. Terima kasih kepada penulis buku-buku ini yang mana ilmunya dapat saya manafaatkan. Tersimpan harapan, satu hari nanti moga-moga tuhan beri saya perluang dan untuk menghasilkan karya seperti mereka..

  1. Menguasai Penyelidikan Dalam Pendidikan oleh Azizi Yahya, Sharin Hashim, Jamaludin Ramli, Yusof Boon dan Abdul Rahim Hamdan.
  2. Pedagogi, Strategi dan teknik mengajar dengan berkesan oleh Dr.Rohizani Yaacub, Shahabuddin Hashim dan Mohd Zohir Ahmad (kesemuanya merupakan pensyarah Pengajian Ilmu Pendidikan USM
  3. Psikologi Pendidikan oleh Shahabuddin Hashim,Mahani Rozali dan Ramlah Jantan
  4. Kognitif Pendidikan oleh Azizi Yahaya, Asmah Suboh, Zuruhanmi Zakariya dan Fauziah Yahya.
Saya akan kupas kandungan buku ini di blog yang akan datang. Beri saya peluang untuk baca dulu.

Untuk mendapatkan maklumat lanjut mengenai buku-buku ini terdapat dilaman http://www.pts.com.my

0 comments:

Post a Comment