Thursday, January 28, 2010

Bentang Cadangan Projek Phd kepada Prof Graham Kendall

Saya perlu membentang projek PhD difakulti sebagai salah satu syarat menerima biasiswa staf. Perbentangan sepatutnya diadakan pada hari isnin 25/1 tetapi kerana saya masih berada di Dungun pada tarikh tersebut, saya hanya bentang pada Prof Kendall pada hari Selasa. Inilah Prof Graham Kendall.

IMG_0573

Komen beliau

1) penyelidikan saya melibatkan data yang mungkin agak sensitif dan sukar untuk saya perolehi.

2) skop penyelidikan saya agak besar untuk penyelidikan PhD. Saya mungkin hanya perlu menumpukan kepada teknik baru dan mengujilari teknik tersebut sahaja.

Lega lepas present, Hari ini hantar kepada bahagian biasiswa untuk diproses. Hopefully by next month dah dapatlah biasiswa saya ….

0 comments:

Post a Comment