Tuesday, December 15, 2009

Anugerah Cemerlang 2008

Alhamdulillah,pada tahun lepas, pihak pengurusan telah meyenaraikan nama saya sebagai salah seorang penerima anugerah cemerlang bersama Kak Azmi, Kak Na, Kiah dan lebih kurang 50 orang staf yang lain. 14 hb Disember, di adakan majlis Hari Kualiti yang menghargai staf yang bersara dan staf cemerlang.

DSC_0088

Terima kasih tuan pengarah dan TP yang menghargai khidmat saya pada tahun tersebut. Bersama rakan-rakan penerima anugerah di majlis tersebut.

DSC_0128

Bersama penerima anugerah dan sijil penghargaan bagi tahun 2008DSC_0422

 DSC_0440 

Sha dan Julie yang banyak membantu saya sewaktu di iLQaM yang turut menerima anugerah khidmat cemerlang 2008.

DSC_0437 

AJK Kualiti dan mereka yang menjayakan majlis Hari Kualiti

Terima kasih kepada semua yang telah bekerjasama dengan saya sepanjang tahun 2008 terutamanya abah, staf-staf dan AJK di Unit iLQaM dan Unit Pengurusan Kualiti. Tanpa kerjasama yang diberikan tidak mungkin nama saya tersenarai sebagai salah seorang penerima anugerah pada hari ini. What a nice way to end the service this year before leaving for my study next week..

1 comment: