Sunday, June 21, 2009

Perjalanan ke Sarawak

Walau pun letih kerana baru balik dari Shah Alam, tak sampai 6 jam berikutnya kami menaiki bas ke Sarawak. Pihak HEP menghadiahkan Lawatan Quality Benchmarking kepada beberapa staf terpilih di Bahagian HEP, dan saya pun menyelitlah sekali menemankan abah.

7 jam perjalanan menaiki bas ke KLIA, 3 jam menunggu di KLIA, 2 jam menaiki kapalterbang dan 1 jam menaiki bas ke kampus UiTM Sarawak di Kota Samarahan Akhirnya kami tiba ke Kampus Kota Samarahan jam 11 malam.

mac9 134

Sabar menunggu 3 jam di KLIA ..

mac9 153

Pengarah Kampus dan timbalan bendahari pun ikut serta

mac9 269mac9 157

Check in berkumpulan di Lane L next time…

mac9 236 

Dalam lapangan terbang. Inilah satu-satunya gambar kami berdua di lawatan ini.

mac9 107

Ceria bila dah sampai Sarawak …

   mac9 227  mac9 298

 

Bersemangat kami nak pergi jalan. Kak Ti tayang gelang baru. Hand bag baru tu…

 

 

 

mac9 288Inilah pemandu pelancong kami. En Idris dan anaknya.. dan ada kalanya isterinya juga turut serta. Terima kasih atas masa dan penerangan yang diberikan Terima kasih kuih dan minuman yang diberikan sewaktu perjalanan kami ke Pekan Budaya.

 

mac9 286

Inilah pemandu bas kami yang sentiasa senyum dan menurut apa yang kami mahukan. Hospitality yang mereka berikan amat kami hargai. Terima kasih banyak-banyak Pak Idris dan Wak. Kalau ke Dungun cari kami..

Saya faham kini kenapa Dr Rahmah kata pergilah ke Sarawak untuk menilai sendiri kenapa mereka menang banyak award kualiti..

0 comments:

Post a Comment