Sunday, June 14, 2009

Literature Review – The Backbone of Your PhD Research

IMG_0490

Ini adalah tajuk kursus yang kami hadir di UUM. Pada mulanya saya khuatir perjalanan ini akan membuang masa, tetapi saya merasakan Allah menerima doa dan menunjukkan jalan kepada saya untuk meneruskan pengajian dengan membuka hati saya menghadiri program ini walaupun ianya mengambil masa 10 jam perjalanan pergi dan balik.

IMG_0477 Kursus ini dikendalikan oleh Dr Mohd Syazwan Abdullah. Secara ringkasnya, beliau telah mengendalikan program ini dengan baik dan saya dapat merasakan teknik yang saya gunakan selama ini tidak lengkap. How I wish, I had attended this course a year ago. Nevertheless, now I know what to do even though I have to restart the process again.

 

IMG_0496

 

Sempat juga ambil gambar kenangan di puncak tertinggi di Banjaran Titiwangsa.

 

 

IMG_0487

0 comments:

Post a Comment