Sunday, May 1, 2011

Mission accomplish !!!!!

For months, saya berhasrat untuk membersihkan dapur dan menyusun kembali barang-barang dalam almari tu…The last time dapur saya dapat ‘spring cleaning’ adalah sebelum majlis perkahwinan Yati (about two years ago Smile), so cuti kelepasan ini saya khususkan untuk dapur saya. Hari jumaat bermula dari jam 9:00 pagi hingga jam 3:00 petang saya membersihkan bahagian luar almari dan lantai. Ohh yes dapur saya kini ‘oil less’..sampai suspense pula nak masak ha..ha… Maklumlah kita tiada maid, ditambah dengan usia yang meningkat ni..its not an easy job anymore. It is a terapy session, which test my passion…

Hari ini, dari jam 9:00 pagi sampai 3:00 ptg saya membersihkan bahagian dalam almari and reduce the number of items inside the cupboards.. Sempat juga sikecil ni tolong mama betulkan drawer dapur..Alhamdulillah…Kenapa ye, semenjak balik dari kem semalam, anak mama seorang ni rajin aje nak tolong mama..hopefully berterusan..amin..

IMG_0865

That’s how I spent  the labor day holiday…

0 comments:

Post a Comment