Saturday, February 6, 2010

IESLTS Test

Salah satu dari syarat yang perlu saya penuhi sebagai penerima scholarship ialah lulus IELST walaupun saya belajar di Malaysia. So for the past one week, persediaan untuk menduduki peperiksaan ini mendapat priority yang tinggi dalam kehidupan seharian saya. So at last hari ini, selepas exam, terasa satu beban yang berat terlepas dari bahu saya. Terima kasih Hasiah kerana meminjam buku latihan IELTS ni.

IMG_0579

Dalam proses persediaan untuk menduduki exam tersebut, saya ada download beberapa bahan dari Internet termasuk sample test & answer and tips for the exam which I think help me a lot. Hubungi saya sekiranya ada yang berminat dengan bahan-bahan ini (dalam 350MB) , insyaallah saya beri. Beberapa laman yang saya cadangkan untuk persediaan test ini :

Hari ini (20/2/2010) saya terima result exam ini. Alhamdulillah okaylah berbaloilah belajar bagai nak rak untuk exam ni :)

3 comments: