Pembekal servis pertama memasang lantai kayu di bilik utama. Datang tepat pada masa, halus dalam pembuatan, menawarkan kepada kami untuk angkat barang dan mengemaskan bilik dengan baik selepas selesai tugas - 4.5 out of 5
Pembekal servis kedua memasang skirting siling kapor. Pekerjanya amat mahir, tapi susah nak angkat telefon, tidak menepati janji kecuali bila nak ambil duit :) , meninggalkan sisa kapor dilantai dan paling menyedihkan, sisa kapor dan siling kapor ditinggalkan diatas rumput mutiara yang berbulan saya menjaganya..- 2 out of 5
Pembekal servis ketiga mengecat siling dan skirting yang dipasang. Datang tepat pada masa, menawarkan servis tambahan dengan membeli cat, dan mengecat siling dan dinding lain.. - 4.5 out of 5
Pembekal servis keempat membuat singki diluar dapor untuk memudahkan saya menyiang dan membasuh ikan dan sayur. Datang lewat, datang sehari, hilangnya 3 hari. Tidak memaklumkan kepada kami keperluan.. - 2 out of 5
Kontraktor servis kelima - servis aircon di bilik utama. Very nice guys
Kesimpulannya mungkin boleh menjadi pengajaran kepada pelajar-pelajar saya yang menjalankan khidmat servis membekal komputer
- Jawaplah telefon anda dan berkomunikasilah dengan baik. Maklum kepada tuan rumah sekiranya anda tidak dapat datang pada masa yang telah ditetapkan.
- Bertanyalah kepada tuan rumah apabila anda perlu menggunakan alatan dirumah.
- Tidak meninggalkan sisa-sisa servis untuk dibersihkan oleh tuan rumah.
- Jangan merokok didalam rumah. Sekurang-kurangnya mintalah kebenaran terlebih dahulu.
Bagi mereka yang memerlukan perkhidmatan mengecat atau memasang lantai di bilik, hubungi kami, insyaallah kami tidak keberatan untuk recommend pembekal -pembekal perkhidmatan tersebut..
0 comments:
Post a Comment